produse
  • Toggle Nav

Conditii de garantie pentru produsele Karcher

Stimate client Karcher,

 

Aparatele Karcher sunt fabricate cu deosebita grija. Inainte de livrarea acestea sunt supuse unui control sever al calitatii. In cazul in care totusi aparatul Dvs. in perioada de garantie prezinta un defect de material sau de fabricatie, puteti apela la dreptului de garantie in cadrul firmei de la care ati achizionat aparatul Dvs. Karcher sau la lista de parteneri Karcher pentru Service.

 

CONDITII DE GARANTIE

  1. Drepturile consumatorului sunt conforme cu prevederile Legii Nr. 449/2003 si OG21/1992 cu completarile si modificarile ulterioare,republicata, precum si cu modificarile introduse de OUG174/2008. Aceste drepturi nu sunt afectate prin garantia oferita. Declaram pe propria raspundere ca produsul facturat corespunde declaratiei de conformitate si  documentatiei de executie a fabricantului si standardelor romanesti, conform buletinelor de testare emise de laboratoarele specializate.

  2. Durata medie de utilizare aproduselor este de 5 ani de la data achizitionarii. Pe aceasta perioda cumparatorul beneficiaza, in afara perioadei de garantie, de service de post – garantie pentru repararea produsului, contra cost, cu piese de scimb originale.

  3. Termenul legal de garantie de conformitate este de 24 luni de la data achizitie  pentru persoane fizice. Pentru persoane  juridice, termenul de garantie este de 12 luni de la data achizitiei, in cazul utilizarii in regim de uz casnic. Persoanele juridice care utilizeaza produse de uz casnic in regim de uz profesional (de exemplu: in scop lucrativ, in cadrul activitatilor comerciale, indrustriale, de productie, artizanate sau liberale) NU BENEFICIAZA DE GARANTIE.

  4. In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului, ca masura reparatorie, in primul rand repararea produsului sau in situatia cand aceasta nu este posibila, inlocuirea acestuia, in fiecare caz fara plata, exceptand situatia in care solicitarea este imposibila sau disproportionata.

  5. Se considera ca produsele sunt in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare daca:

  1. corespud descrierii  facute  de vanzator  si au aceleasi calitati ca si produsele pe care vanzatorul le-a prezentat consumatorului ca monstra sau model;

  2. corespund oricarui scop specific solocitat de catre consumator, scop facut cunoscut vanzatorului si acceptat de acesta la inchiderea contractului de vanzare-cumparare;

  3. corespund scopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal produsele de acelasi tip;

  4. fiind de acelasi tip, prezinta parametrii de calitate si performante normale, la care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil, date fiind natura produsului si declaratiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, facute de vanzator, de producator sau de  reprezentantul acestuia, in special prin publicitate sau prin inscrierea pe eticheta produsului.

  1. Garantia  nu se extinde asupra accesoriilor (furtune, duze, perii,etc.), a consumabilelor (filtre, saci, etc.) si a substantelor casabile ce intra in componenta produsului achizitionat (manere, mufe, butoane de plastic, etc.).

  2. Deteriorarea de genul zgarieturi, socuri, deformari, rupturi, etc. ale elementelor demontabile  sau nedemontabile care nu au fost aduse la cunostinta vanzatorului in momentul achizitionarii produsului NU  fac obiectul garantiei.

  3. Repararea sau inlocuirea produsului va fi in cadrul unei perioade rezonabile de timp si nu poate depasi 15 zile de la data la care consumatorul a anuntat defectarea produsului. In cazul repararii produsului, in acesta vor fi montate numai piese noi.

  4. In cadrul termenului de garantie, producatorul repara, inlocuieste sau restituie contravaloarea produsului, in aceasta ordine, dupa caz, in conformitate cu prevederile legale, fara nici un cost din partea consumatorului.

  5. Inlocuirea in perioada de garantie  a unui produs se face numai in baza actului de constatare emis de Karcher Romania in care se mentioneaza ca produsul nu poate fi reparat. Produsele noi care inlocuiesc produsele defecte in perioada de garantie beneficiaza de acelasi conditii de garantie ca produsul initial.

  6. In cazul solicitarii de reparatii in cadrul termenului de garantie cumparatorul este obligat sa prezinte Certificatul de Garantie impreuna  cu factura de cumparare a produsului in original. Garantia este asigurata de unitatea  service autorizata pentru efectuarea acestui tip de interventii. Totodata in momentul solicitarii reparatiei, cumparatorul va preda produsul unitatii service in ambalajul corespunzator, pentru  a se evita eventualele defectiuni la transport/deteriorari suplimentare.

  7. Defectiunile cauzate de depunerile de calcar, precum si operatiunile de decalcifiere, nu fac obiectul garantiei.

PIERDEREA GARANTIEI

Produsul achizitionat piede garantia in momentul constatarii oricareia dintre situatiile de mai jos:

a) Neprezentarea in momentul solicitarii reparatiei a documentelor ce dovedesc garantia produsului, respectiv certificatul de garantie in original completat corect si in totaliate si factura fiscala/bonul fiscal in original cu care a fost achizitionat produsul;

b) Nerespectarea de catre consumator a conditiilor de transport, manipulare, instalare/montare, utilizare, intretinerea si depozitarea prevazute in manualul de utilizare si despre care consumatorul a luat la cunostinta;

c) Nerespectarea parametrilor din manualul de utilizare: tensiune electrica, presiunea apei, temperatura mediului ambiant;

d) La constatarea de catre tehnicianul de service ca defectul anuntat este in exclusivitate produs din vina consumatorului;

e) In situatia in care asupra produsului in garantie  se actioneaza in vederea repararii  de catre persoane/firme neautorizate de producator sa presteze activitati de service pentru acest produs;

f) In cazul utilizarii produsului in alt regim de folosire decat cel casnic pentru care a fost proiectat si realizat;

g) In cazul modificarii produsului de catre persoane neautorizat de producator;

h) In situatia desigilarii sau a schimbarii neautorizate a starii originale a produsului, stocarii sau instalarii in conditii improprii de mediu, expunerea la substante chimice corozive, caderi, depozitare, expunere la temperaturi ce pot deteriora produsul;

i) Lipsa sau deteriorarea etichetei de indentificare a produsului;

j) Persoanele juridice care utilizeaza produse de uz canic in regim de uz profesional (de exemplu: in scop lucrativ, in cadrul activitatilor comerciale, industriale, de productie, artizanale sau liberale) NU BENEFICIAZA DE GARANTIE.

Atentie!

Protejati eticheta pe care sunt scrise modelul/tipul si seria aparatului.

Lipsa sau deteriorarea acestei etichete duce la pierderea garantiei.

Aceste produse au fost concepute si fabricate pentru a fi utilizate exclusiv in scopuri casnice si nu sunt destinate uzului profesional. Utilizarea lor in alt regim de lucru, duce la pierderea garantiei.

Totodata clientul va suporta costurile unitatii service in cazul oricarei solicitari nefondate  cum ar fi defectiuni datorate: utilizarii/transportului/depozitarii necorespunzatoare, defectiuni ale retelei electrice sau de alimentare cu apa.

In cazul solicitarii de reparatie, aparatele se trimit catre unitatea de service  numai impreuna cu accesoriile si in ambalaj corespunzator.

Verifica complectarea corecta si in totalitate a certificatului de garantie.

Se recomanda utilizarea accesoriilor si consumabilelor Karcher.

Important!

Reparatiile efectuate de persoane/firme neautorizate asupra produsului pot produce defectiuni iremediabile si conduc in mod automat la pierderea garntiei. Pentru a evita aceste situatii, efectuarea oricarui reparatii/interventii/verificare se va face numai la unitatile service autorizate si mentionate in prezentul cerficat.

 


Cum returnez articulele livrate?

  • In cazul în care doresti să returnezi articolele primite, te rugam sa completezi formularul de retur in care ne vei comunica datele contului bancar in care sa iti returnam banii si trimite formularul împreuna cu coletul. Aparatedecuratat.ro iti va transfera suma corespunzătoare în cont, în maxim 14 zile calendaristice de la confirmarea returului. Alternativ, poti să returnezi produsele direct la magazinul nostru (link). Acolo ti se va restitui suma de bani în numerar.
  • În ambele cazuri iti garantam restituirea valorii produselor returnate, minus taxele de transport (curierat).